sloowowowowow train

kom på att flickr finns. nu är det ju tyvärr så att man knappt kan se några bilder eftersom de ”försvinner” efter hand som man lägger upp fler bilder och inte betalar för något pro-konto. kanske blir mer aktuellt när jag har en kamera.

så, här är en liten dos av relationen mellan mig och min kamera (framförallt tillsammans med mitt favvvoobjektiv). underifrån och upp så är det från precis början av 2010 till oktober 2010. vilket är helt sjukt i sig, att tiden går så snabbt menar jag. den hösten var kanske den bästa någonsin men samtidigt den knäppaste läskigaste och obehagligaste hösten någonsin. men så är det ju alltid; antingen känns ingenting alls eller så känns det hemskt och underbart på samma gång.

kollade precis igenom gamla bilder, gamla dagboksinlägg och sådär. herregud vad saker förändras. åh gött tack, clever emma carle, bra sagt. nej men blir faktiskt rädd på riktigt.

flickr.com/photos/ehhma/
i never ment to hurt you when i wrote you ten love songs.
criminals.
i just don't know what to do with myself.
OK baby det är dags att vi ska vinna allt.
vad är det som krävs för att stanna kvar?
flytt från boys don't cry.
braid.
disgusting, and i'm serious.
london.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Åh, vilka härliga bilder!🙂 Kram

    Svara
  2. Fin blogg! Checka gärna in min🙂

    Svara

Kommentera

