5 favoriter i oktober

http://radarzine.com/2012/10/intervju-jonathan-johansson/
– sjukt fina bilder på fin person; i en intervju med jonathan johansson där han tar upp bland annat att han är med i en ny teater som visas i sverige. otur att man är i london liksom! men jag ska absolut kolla upp om det råkar vara så att han är i skåne då jag kommer hem över jul. vore perfekt!!! upd: verkar som den endast kommer spelas i uppsala. *gråter*

http://lillamatderiven.blogspot.se/ – många frågar mig (inte bara i bloggsyfte) om jag kan dela med mig av lite recept och sådär om vad jag håller på med hela dagarna i köket. detta är en superbra blogg om du vill göra det som förklaras i underrubriken. hit kommer jag nästan alltid när jag googlar mina matdrömmar. fina bilder och enkla recept. personligen gillar jag inte att utgå efter recept och gör alltid om dem själv eftersom man ALLTID saknar någonting hemma – men hemskt bra inspiration!



http://www.svt.se/torka-aldrig-tarar-utan-handskar/ –  finns ingenting att säga. har inte läst boken tyvärr, men med tanke på att jonas gardell är manusförfattare till denna hjärtskärande serie, så blir den nog ganska rättvis. kommer dock läsa boken också. jag är glad att jag väntade med att se den till alla delar hade kommit ut, för jag hade aldrig kunnat vänta på nästa. detta är det absolut bästa jag sett i hela mitt liv – och jag är väldigt kräsen med filmer. nä men seriöst, bara se den. jag ser delar av den varje dag för att jag inte kan släppa den.

ane bruns cover på true colors. så fint att man går isär. jag är (kanske en överraskning/ny fun fact) ett stort fan av cyndi lauper, men ane brun vinner stort i tävlingen om bästa version av denna låt.

http://www.myspace.com/arochdar – sångaren till bandet spelar ju rasmus i torka aldrig tårar utan handskar, så ni kanske förstår vem min nya stora crush är bara genom detta inlägg. han har tyvärr flickvän (blev på riktigt skitsur när jag såg det, kunde knappt sova) och när han blir singel så är han min, så ni kan sluta drömma. efter jag sett tatuh så har jag helt snöat in på år&dar och kan inte sluta lyssna. har ju hört dem innan och sett deras helt fantastiska videos, men det har inte klickat. åh.❤

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

