mitt liv som bree

ni som inte tittat på desperate housewives (böööööhöhöhöhöhhöhöhöhö har sett klart hela SKITEN fyfan vad sorgligt. kan inte tänka på det. såg sista säsongen 3 gånger men fick inte nog) kan ersätta ”bree” med husmor eller liknande y…yrke.

ni skulle bara veta hur mycket mat jag lagar. detta är inte ens en tiondel av grejerna jag gjort. älskar att stå och lyssna på podcast och laga mat i flera timmar. bara experimentera och hålla på tills man inte ens kan äta maten man stått med i flera timmar eftersom man är mätt av alla smakprov. fast man äter ju ändå såklart.

det har varit full rulle för vädergudarna och spindeldödarna idag. gud har gråtit tillräckligt för alla bio-besökare under en romantisk film där någon dör på slutet. tillräckligt för titanic i 3D. ja jävlar ja. jag tänkte ta med mig titanic hit till london förresten, men ja ba näää jag har sett den 5 gånger i år redan nu får det räcka, idiot. har största titanicabstinensen någonsin.
och jag har fått dåligt samvete inför ladda-ner-processen. kan typ inte. måste köpa en ny box med en ny serie, funderar på new girl, och massa leo-filmer. mm.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

