min morgon

att börja dagen med french toast och pannkakor och fikon och kaffe i sängen till diverse webbplay-avsnitt eller annat trevligt man kan hitta på nätet, för att sedan starta podcaster på iphonen och gå ut i världens finaste höstmorgon på långpromenad genom lugna kvarter och världens finaste skog är tamigfan det bästa som finns i hela världen.

inatt drömde jag dock att jag fick hit min systemkamera. alltså fy fan att fota med iphonen hela tiden, makes me sick. idiot-mig som skulle glömma den i bilen. idiot hyr-bil som hade tonade rutor som gjorde att jag inte såg den. jävlarrrr.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

