cardiac arrest

idag började jag dagen med att jogga i skogen (världens mysigaste skog men med gigantiska vattenpölar för tillfället) och fortsatte med att träna jillian michaels-grejer. (denna hemska människa alltså: http://www.youtube.com/watch?v=6hhzEBSGvtU). ganska enkelt men lagom om man inte orkar gå till gymmet eller snarare inte ha råd att köpa ett kort. har precis börjat på hennes videor, har kört 3 olika grejer i två veckor, och jag kör utan hantlar än så länge. men om man vill ha bra träning under endast 30 minuter några gånger i veckan så är det perfekt. hon har ju miljoner olika, men testa någon beroende på vad du tycker är kul typ.

åt standardfrukosten och standardlunchen och nu tittar jag på love actually med hårinpackningen kvar i håret och längtar till julen. hann aldrig få några julkänslor förra året eftersom jag kom hem från kina när julen var bra igång. och då var man ju fortfarande lite i extas efter alla kina-händelser så man fick inte plats mer mer eufori. typ.

nu är jag mest sugen på party och höst. wi ja.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Söta Bilder🙂

    Svara
  2. Haha, tack. Det var bra att du sa. Hade glömt av att skriva in det helt🙂

    Svara

Kommentera

