det som tar upp min tid när jag inte lyssnar på podcast och dricker snabbkaffe

den senaste tiden (låt säga kanske 3-4 månader) har jag inte lyssnat på musik överhuvudtaget. jag som innan hade stenkoll på vilka artister som skulle släppa låtar och album och när detta skedde, alla möjliga personer som kanske hade remixat någon låt på deras nya album och även vad alla band och artister var på g med för tillfället.
nu: ingenting. får hela tiden reda på band som tydligen släppt ett nytt album för flera månader sedan, och det handlar ofta om band och artister som jag tidigare satt uppe en eller två timmar extra på nätterna för att bara-lyssna-lite-till på.

men. kanye west nya album. jiizzziz. har aldrig riktigt diggat (ordval: pik) honom överhuvudtaget. men. men. men. jag kan sitta uppe några några minuter extra för att bara lyssna på denna låten två gånger till. för att sedan återgå till mina underbara podcast. för podcast är simply det jag lever för när jag är ensam. och snabbkaffe.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

