Aristocats och caramel wafer biscuit

Det var hemskt dumt av mig att glömma min kamera/enda vän/ i bilen på Kastrup. (alla bilder jag lägger upp som ser väldigt mycket ut som instagrambilder är faktiskt inte instagrambilder. bara samma form serni. kan dock hända att någon flugit upp på instagram ändårå)

Kollar på Aristocats. Äter kakor godis och nutella och annat hela dagarna. Har det lite bättre än nödvändigt med andra ord. Åkte på en redig förkylning men den är förhoppningsvis borta snart eftersom jag vill träna nu. Provade att springa lite innan på promenaden men tvingade mig att stanna, guuuuud vad skönt det var. (slutade med hostattack och näst intill andnöd).

Ramlade i trappan igår ahahaha. Ses. Nej: hörs.

20120909-060837 em.jpg

20120909-060858 em.jpg

20120909-060924 em.jpg

20120909-060848 em.jpg

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

