resten ut

nu är det två månader sedan jag fortfarande hade noll röst efter studenten, inte hade någon aning om någonting och antog att något storslaget skulle hända helt plötsligt som skulle ta mig iväg på någonting spännande. som det ska vara efter studenten. när man är fri. tänkte jag.
självklart hände ingenting. man är ju för naiv hela tiden och tänker som en barnunge när man förväntar sig allt serverat. men det gör jag ju inte riktigt. jag bara vågar inte hoppas eller planera eller förvänta mig någonting, eftersom jag ändå vet hur fel det alltid blir. när jag gör så.

men nu. nu kanske det händer. det där storslagna. håller varenda cell och muskel på att det ska gå vägen. hoppas hoppas hoppas.

 

Lämna en kommentar

Kommentera

