tårar från en clown

har fått för mig att jag kommer gilla wordpress bättre än alla andra bloggnätverk jag har testat, dock så tycker jag att det är hemskt förvirrande för tillfället. väldigt komplicerat med bilderna; eller jag kanske bara är dum.
här är iallafall mina senaste dagar. okej såhär har lite hela mitt sommarlov sett ut faktiskt, jag tycker att jag varit på tok för ospontan denna sommaren men det blir typ lite så när man inte riktigt vet vad som kommer flyga i en denna höst. vart man kommer hamna och så.
iallafall. har inte lärt mig min kamera överhuvudtaget än trots att jag har haft minuter efter minuter och timmar och dagar på mig att läsa och fixa. men. nåväl, det kommer väl.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

