Now ur brored

Finns la inget tråkigare än folk som bara lägger upp instagrambilder på deras bloggar man ba men hallå ska jag se dem två gånger eller vad menaru.
Iallafall. Även sugiga Svea fick sommar i år. Tänka sig va. Men jag tänker mest på andra länder ändå så det makes no sense egentligen att jag retar mig så himla mycket på Sverige åtminstone-där-jag-bor just nu.

London eller Berlin nästa. Vi får se.

20120727-211334.jpg

20120727-211410.jpg

20120727-211432.jpg

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

