Redan glömda.

har ingen ork eller lust att blogga här. blir en 1/10 av det som är i mitt huvud istället:
skolångest – längtan efter studenten – drömmar om majmorgnar – stress och åter stress – kaninöron – leonardo dicaprio – kiwi – behov av förändring – längtan till berlin – saknaden efter jessica – saknaden efter jessica och längtan till berlin med henne – prestationsångest – frysta bär – smoothies – instagram – miljoner olika tumblrbloggar som förstör mina dagar för jag hinner inget annat – vakna av mig själv klockan 8 på morgonen – missa min busstation och gå hem klockan 6 på morgonen och det är ljust ute – doftljus – smutsiga kläder på smutsigt golv i smutsigt rum – friskis och svettis – träna- städa – kent – jonathan johansson – smiths – 
och miljoner hemligheter.
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. bajs vad jag saknar dig, men börjar bli realistiskt med påsk fo shizzle,håller på att sätta datum till och med.

    Svara

Kommentera

