THINK I NEED TO.

isaks trappuppgång.

engelskalektion.

hejhej alla, kasta snö på denna mask vettja. (ungefär. ja)

tänkte att ni skulle få se lite av min höst/vinter. allt kommer sättas ihop i en höst/vinter-film senare (JA MAGDALENA DET ÄR SANT) men det är inte förrän i februari/mars eller så.
lyssnar på crystal castles. sitter hemma. ska ingenstans. är så sjukligt rastlös. vill ut. vill vara i en stad (inte helsingborg inte skåne inte sverige inte världen. jokerzzz) se att fucking världen fucking lever. take me out tonight because i want to see people and i want to se lights men nej. så kul ska vi inte ha. imorgon ska jag ta ut mina 2 senaste månaders rastlöshet på en enda kväll. det får vi se hur det slutar, hur som helst ja, men det skiter jag i.
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. haha, fett

    Svara
  2. Love att alla filmer är av/på mig <3Ganska hemskt.

    Svara
  3. vet <3nä fint

    Svara

Kommentera

